wtorek, 25 czerwca 2019

Love

Szybko się zakochujesz, więc i szybko się odkochujesz? Twoje uczucia nie są stałe?



Wszystkie spojrzenia, uśmiechy. Każdy mniej lub bardziej potajemny dotyk. Oddanie bluzy. Wszystko to, co zawsze. Wszystkie małe i duże motylki. Przyjemne, chwilowe, nie zwiastujące miłości. No chyba, żeby ją sobie wmówić.
Zakochania, zauroczenia. Trwające tygodnie. Trwające lata.
Z jednej obsesji do drugiej.
Nie ma nic pomiędzy.

Związki kończące się, gdy chemia przestaje działać. Mimo płaczu. Ulga. Zawsze ulga.

Może się po prostu nie nadaję. Może pociągają mnie chwilowe, początkowe uniesienia. Nie ułożone życie, pierścionki na palcu, białe sukienki.

Moje uczucia nie są stałe. Wahają się zawsze, jak mój nastrój. Mój nastrój waha się jak moje uczucia.

Najmniejsze relacje wywracają wszechświat do góry nogami. Chaos, jeszcze większy chaos.

Jedynym stałym uczuciem jest to do ciebie.

Może dlatego, że nie mogłam go zniszczyć, robiłeś to ty. Chociaż właściwie to ja zaczęłam.
Jedyne stałe uczucie to to do ciebie. Najgorsze jakie mogło być. Toksyczne, zabijające.

Lepiej trafić nie mogłam.

3 komentarze:

  1. Też mam wrażenie, że to mnie właśnie pociąga. Przynajmniej na chwilę obecną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie ma co się na siłę zmuszać do czegoś innego :)

      Usuń