sobota, 3 maja 2014

Niebo

"Ludzie zauważają kolory dnia jedynie na jego początku i końcu, choć dla mnie jest oczywiste, że zmieniają się one z każdą chwilą, w całej mnogości odcieni i tonacji. Jedna godzina może się składać z tysięcy różnych barw. Woskowych żółcieni i chmurnych błękitów. Mrocznych ciemności."

deszczowe i zamglone niebo nad Cliffs of Moher





z jednej strony księżyc...

...a z drugiej zachód





czekając na zaćmienie księżyca, słońce dało popis :)


no i jest! łaskawe irlandzkie chmury pozwoliły zobaczyć chociaż trochę zaćmienia. księżyc już zagląda






Irlandia, 2011

9 komentarzy:

  1. Zusak i jego "Złodziejka książek", prawda? Jakoś nie mam serca zabrać się za film, książka dla mnie zbyt ważna...
    A niebo, cóż. My po prostu za często zapominamy jak ono naprawdę wygląda, widząc je. Pomijamy je, nie zwracając uwagi, mając za coś oczywistego. I tak mi się nasuwa...tak samo jak o wyglądzie i kolorach nieba zapominamy często o innych ważnych rzeczach w naszym życiu. Ale tutaj poprzestanę na nocnych myślach:)
    Zdjęcia chyba wszystko oddają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzisiaj zaczęłam czytać :) Ja oglądam ekranizacje, żeby pomarudzić, że niektóre rzeczy są inaczej niż w książce :D Ale jednak staram się najpierw czytać, a potem oglądać. Ostatnio lubię do czytania słuchać soundtracku z ekranizacji właśnie :)

      No ja właśnie tak nie mam. Prawie zawsze zwracam uwagę na niebo i na intensywność jego kolorów :)
      Ale fakt, często zapominamy o wielu ważnych rzeczach :)

      A zdjęcia nie oddają nawet w połowie uroków irlandzkiego nieba :)

      Usuń
    2. Ja oglądam często bo jestem ciekaw po prostu, ale no..do tej jakoś póki co nie mogę się przekonać. Przyznam się ( bogowie, wyjdę na mazgaja XD) że się popłakałem na końcu książki więc...no po prostu boję się, że film mi wszystko zepsuje. Tak jak popsuła mi ekranizacja Norwegian Wood Murakamiego.

      No właśnie mi tak szerzej nawet chodziło. Nie doceniamy oczywistego piękna niestety bardzo często.

      Znam Irlandzkie niebo:) Wiele znam ale cóż..każde jest po prostu piękne na swój sposób. Ciekawe, jak spodobają mi się kolejne XD

      Usuń
    3. Och, to ja pewnie też się popłaczę xD I nie, nie wyszedłeś na mazgaja :P

      Niestety :)

      Nie twierdzę, że nie znasz, tej :P
      Kolejne pewnie zafascynują na swój sposób :)

      Usuń
    4. Wyszedłem, czuję si wyśmiany XD

      No nie mówię że twierdzisz, tylko ja mówię, że znam XD To co innego tej XD
      Każde ma w sobie coś dobrego, po prostu:)

      Usuń
    5. Ach tak, odzywa się urażone ego xD

      Dobrze, w takim razie się cieszę, że znasz, tej xD

      Zdecydowanie :)

      Usuń
    6. No, wiesz, ja ego mam przerost, musi wypełniać te moje chude 2 metry XD
      Tej XD

      Usuń
    7. No tak, wszystko się zgadza... tej :P

      Usuń
  2. Ciekawe zdjęcia, najbardziej podoba mi się szóste, naprawdę dobra kolorystyka. Pozdrawiam :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń